Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  خريد ويلچر برقي خريد ويلچر برقي

ویلچر برقی

خريد ويلچر برقي

خريد ويلچر برقي

ويلچر برقي، وسيله‌ اي راحت و كارآمد براي جابجايي و استقلال بيشتر افراد داراي مشكلات حركتي است. با پيشرفت تكنولوژي، انواع مختلفي از ويلچرهاي برقي با قابليت‌هاي متنوع در دسترس هستند كه مي‌توانند به بهبود كيفيت زندگي اين افراد كمك شاياني كنند.

فروشگاه اينترنتي ايزي موبيل، انواع ويلچر برقي را در مدل‌ هاي مختلف و با قيمت‌ هاي مناسب عرضه مي‌ كند. اين امكان را فراهم مي‌ آورد كه افرادي كه در شهرستان‌ ها و مناطق دورتر زندگي مي‌ كنند، بتوانند با خيال راحت و بدون دردسر رفت و آمد، ويلچر برقي مورد نياز خود را تهيه كنند.

نكات مهم در خريد ويلچر برقي

هنگام خريد ويلچر برقي، بايد به نكاتي مانند اندازه چرخ‌ ها، ميزان سرعت، ميزان نگهداري شارژ باتري، راحتي صندلي و قرار داشتن كنترل‌ هاي حركتي در جاي مناسب توجه كرد. ويلچرهاي برقي از تكنولوژي بالاتري نسبت به ويلچرهاي دستي استفاده مي‌ كنند و از همان زمان خريد، جهت تأمين نيرو براي حركت از يك باتري استفاده مي‌ كنند.

انواع ويلچرهاي برقي

ويلچرهاي برقي انواع مختلفي دارند و متناسب با نوع معلوليت، حتي مي‌ توانند از سر يا چانه افراد براي ناوبري و كنترل استفاده كنند. صندلي و بعضي از قسمت‌ هاي ويلچرهاي برقي مدرن قابليت حركت دادن به سمت بالا و پايين، يا خم و راست شدن به پشت و جلو دارند و به‌ عنوان يك ماشين قابل تنظيم، توانايي فرد معلول را تا حد زيادي افزايش مي‌ دهند.

اجزاي اصلي ويلچر برقي

ويلچر برقي از سه جزء اصلي شامل چرخ‌ ها، صندلي و بخش كنترل‌ كننده دستگاه تشكيل شده است. قدرت اصلي ويلچر برقي در چرخ‌ هاي آن تمركز يافته است و چرخ‌ ها با توجه به مدل دستگاه در جلو، عقب و مركز قرار مي‌ گيرند و هر يك جهت آسان كردن حركات در محيط‌ هاي مختلف طراحي شده‌ اند.

تصميم‌ گيري در انتخاب ويلچر مناسب

براي تصميم‌ گيري در مورد اينكه ويلچر دستي براي شما بهتر است يا ويلچر برقي، لازم است كه توانايي‌ ها و ميزان انرژي خودتان را بشناسيد و متناسب با فعاليت‌هاي روزمره خودتان، بهترين انتخاب را انجام دهيد. با توجه به اينكه براي برخي از افراد ويلچر وسيله كمك‌ درماني است، بهتر است ويلچر برقي را از مراكز معتبري مانند تواني نو خريداري كنيد.

ويلچر برقي تاشو: راحتي و قابليت حمل

ويلچر برقي تاشو يك وسيله نقليه برقي است كه براي افرادي كه مشكل حركتي دارند طراحي شده است. اين ويلچر شامل يك صندلي، پشتي، كنترل، چرخ‌ ها و موتور برقي است كه مي‌ تواند با باتري برقي شارژ شود و توسط كنترل‌ كننده‌ اي كه روي آن نصب شده، هدايت مي‌ شود. با فشردن دكمه‌ هاي كنترل، ويلچر به جلو، عقب، چپ و راست حركت مي‌ كند.

مزاياي ويلچر برقي تاشو

مزيت ويلچر تاشو اين است كه مي‌توان آن را جمع كرد تا جابه‌جايي آن راحت‌ تر شود. وزن سبك و قابليت تاشو باعث مي‌ شود كاربر بتواند ويلچر برقي تاشو را به راحتي داخل خودرو يا هواپيما حمل كند. ويلچر برقي تاشو با ارتفاع پشتي قابل تنظيم و طراحي ارگونوميك به كاربر آسايش بيشتري مي‌ دهد.

محدوديت‌ هاي ويلچر برقي تاشو

البته قدرت موتور و سرعت آن كم‌ تر از ويلچرهاي بزرگ‌ تر است. اما براي كاربردهاي روزمره و تردد در مسافت‌ هاي كوتاه مناسب است. همچنين هزينه خريد آن بيشتر از ويلچرهاي معمولي است.

انتخاب ويلچر برقي تاشو مناسب

با توجه به ويژگي‌ هاي ويلچر برقي تاشو، مي‌ تواند گزينه مناسبي براي افراد داراي معلوليت باشد. قيمت ويلچر برقي تاشو را مي‌ توانيد به صورت به روز رساني شده در همين صفحه از وبسايت فروشگاه ما مشاهده كنيد. با بررسي ويژگي‌ هاي محصولات مختلف و مقايسه قيمت‌ ها با يكديگر، قادر خواهيد بود بهترين ويلچر برقي را با توجه به نيازها و بودجه در نظر گرفته شده انتخاب و خريداري كنيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/20 ساعت: ۲۰ توسط:ezymobil :